rmansson

Alla inlägg under mars 2013

Av Rebecca Månsson - 20 mars 2013 13:49

Vi gör verkligen inget annat i skolan än pluggar eller skriver på stora inlämningar. Det suger att gå sista året! Det är hur mycket som helst att göra! Det känns som att alla lärare har sparat allt tills nu! Det är inget kul och man är väldigt skol trött nu. Men om man ser de från den ljusa sidan så är det inte långt kvar nu tills jag slutar för gott! Det är sjukt skönt!


Just nu så håller vi på att förbereda oss inför Svenska B Nationella. Det tråkigaste jag har vart med om på länge. 

Ser fram emot tills att vi slutar för dagen och jag & Marre går ner på stan och bara umgås. Skönt att sluta hyfsat tidigt idag :) 


Det känns att det börjar närma sig slutet, student klänningen är klar, bal skor klart och snart är balklänningen också klar! Härligt!


Ha en bra dag!

Av Rebecca Månsson - 13 mars 2013 20:59


Idag har varit en toppen dag! Kunde inte börjat bättre och kan inte sluta bättre!
Började dagen med en sovmorgon med mitt hjärta! Såå mysigt!
Sedan bar det av mot tandläkaren för att laga min trasiga tand, och oj vad bra de blev nu kan jag äntligen le igen! Har även hunnit med att åka till stan med pap och fixat nya pass åt oss. Oj, vad bra mitt kort blev! Var lite nervös för att det skulle bli kaos med tanke på att jag var väldigt nöjd med mitt gamla pass. Som tur är så kan jag vara lugn och stolt visa upp mitt nya pass när jag är ute på äventyr!


Avslutar kvällen med ett glas vin och Ghost Whispere i väntan på att min kärlek ska komma hem till mig!


Ha en toppen kväll!


 

Av Rebecca Månsson - 4 mars 2013 12:36

Lyckan är stor när man äntligen har fått sin studentmössa och inser att det är inte långt kvar nu! Herregud, det är helt sjukt!! Bara 100-dagar kvar!!!

STUDENT 2013!!

Av Rebecca Månsson - 4 mars 2013 10:14

Herregud, trodde aldrig att jag skulle vara sp glad att helgen är slut! Det har varit en hel galen helg som var väldigt händelserik. Väldig roligt helg men skönt att den är slut för jag hade inte orkat en dag till ;) Men nu är det måndag och skola.Idag är det även dags att hämta ut min studentmössa! Herregud, det är inte lågnt kvar nu!! Jisses vad fort tiden går! Helt sjukt!

Imorgon är det dags för praktik. Ska bli väldigt roligt med ett par dagar praktik i rad. Och hundpassning som gäller :) Mam o Pap åker ett par dagar till huvudstaden så de blir att klara sig själv ett par dagar men de ska nog gå bra. 


Detta blir en vecka full med utmaningar och annat skoj! 


Ha det bra!

Presentation


Här på bloggen så kommer jag att dela med mig av bilder, sport och lite händelser i mitt liv! Hoppas att ni gillar bloggen!
ENJOY!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards