rmansson

Direktlänk till inlägg 26 mars 2014

Gräsänka!

Av Rebecca Månsson - 26 mars 2014 22:48

När man är gräsänka för en hel vecka och man är van vid att ha någon hemma hela tiden. Ja, då behöver man fördriva tiden på alla sätt och vis! Än så länge så har jag fördrivit tiden med att jobba och att umgås med vänner. Vilket har varit helt okej och väldigt roligt!
Resten av tiden som är kvar fram till söndag och då min käre sambo kommer tillbaka så ska jag städa, umgås med familj & vänner och självklart jobba oxå!
Jag har startat upp bloggen igen så vi får se hur det går denna gången!
Bjuder på lite bilder från dagarna som har gått sedan sambon åkte iväg till Åre!

Puss o kram!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Rebecca Månsson - 20 mars 2013 13:49

Vi gör verkligen inget annat i skolan än pluggar eller skriver på stora inlämningar. Det suger att gå sista året! Det är hur mycket som helst att göra! Det känns som att alla lärare har sparat allt tills nu! Det är inget kul och man är väldigt skol t...

Av Rebecca Månsson - 13 mars 2013 20:59


  Idag har varit en toppen dag! Kunde inte börjat bättre och kan inte sluta bättre!Började dagen med en sovmorgon med mitt hjärta! Såå mysigt! Sedan bar det av mot tandläkaren för att laga min trasiga tand, och oj vad bra de blev nu kan jag äntlige...

Av Rebecca Månsson - 4 mars 2013 12:36

Lyckan är stor när man äntligen har fått sin studentmössa och inser att det är inte långt kvar nu! Herregud, det är helt sjukt!! Bara 100-dagar kvar!!! STUDENT 2013!!...

Av Rebecca Månsson - 4 mars 2013 10:14

Herregud, trodde aldrig att jag skulle vara sp glad att helgen är slut! Det har varit en hel galen helg som var väldigt händelserik. Väldig roligt helg men skönt att den är slut för jag hade inte orkat en dag till ;) Men nu är det måndag och skola.Id...

Av Rebecca Månsson - 28 februari 2013 21:09


Idag så är det torsdag vilket betyder praktik för min del. En bra dag. Man får en liten time out från skolan och får testa annat och träffa andra personer. Idag så har det varit full rulle. Vi håller nämligen på att renovera så de är lite konstigt me...

Presentation


Här på bloggen så kommer jag att dela med mig av bilder, sport och lite händelser i mitt liv! Hoppas att ni gillar bloggen!
ENJOY!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards