rmansson

Alla inlägg den 1 november 2012

Av Rebecca Månsson - 1 november 2012 18:03

God afton alla där ute!


Jag har börjat min dag lite sisådär när man blir väckt av ett helt dagis! Menmen, vad ska man göra?! Iaf, så har de blivit att jobba idag. Det har vart lite sådär roligt med tanke på att det typ inte fanns något att göra! Finns inte så mycket att göra åt de heller.
Nu sitter jag äntligen på stationen och inväntar mitt tåg som ska ta mig till Gbg och min kära syster! Gud, vad roligt & mysigt det ska bli! Ska jag vara helt ärlig så saknar jag henne faktiskt! Det var ett tag sen vi träffades. Så det ska bli skönt att få umgås med henne!
Imorgon blir det hel dag i den stora staden och sen blir de middag på kvällen hos Ms mormor & morfar med hans kusiner ;)


Så med detta sagt så tar jag helg paus med tanke på att min helg börjar nu! (Man vet aldrig kanske slänger in något inlägg ändå.)


Ha en toppen helg allihop!


Presentation


Här på bloggen så kommer jag att dela med mig av bilder, sport och lite händelser i mitt liv! Hoppas att ni gillar bloggen!
ENJOY!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards