rmansson

Alla inlägg den 12 november 2012

Av Rebecca Månsson - 12 november 2012 09:25

God morgon!


Idag så har jag inte börjat dagen så där jättebra med tanke på att jag försov mig! Typiskt! Men de löste sig som tur var och jag har kommit till skolan. 


Helgen har varit het galen! Men oj, vad roligt jag har haft! 

Jag började helgen med att gå på innebandy i fredags med M och hans kompisar. Det var kul att kolla innebandy igen och det kommer antagligen blir fler gånger. Sen blev det att bara umgås och kolla på film med M och hans kompis. 

I lördags så blev de upp och jobba. Men efter jobbet så blev det hem och fixa sig för klubbens årsfest! Sjukt roligt hade jag där. Det var god mat och ett jävla ös! M var inte med på min årsfest utan var på sin egna men vi hade båda roligt ändå och de är ju bra de!

Igår var det att gå upp med tuppen och åka iväg till konfirmanderna. Var där hela dagen och mådde lite mindre bra på förmiddagen men som man brukar säga man mår som man förtjänar. Det var väldigt roligt att få träffa alla konfisar igen. Men på kvällen kom M och så blev det att kolla skräck film ;)


Idag händer inte så mycket för min del. Men man vet ju aldrig.

Hoppas att ni har haft en bra helg! 


Ha en bra dag och start på veckan! 


Kommer upp lite bilder från lördags kvällen lite senare!

Presentation


Här på bloggen så kommer jag att dela med mig av bilder, sport och lite händelser i mitt liv! Hoppas att ni gillar bloggen!
ENJOY!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards