rmansson

Alla inlägg den 10 december 2012

Av Rebecca Månsson - 10 december 2012 11:30

           

Av Rebecca Månsson - 10 december 2012 11:00

Hej!


tänk att om bara 2 veckor så är det julafton! Ska bli så mysigt med jul! Men, jag har dock inte fixat några julklappar förutom 2st!!! Har lite lätt panik över detta! Menmen, det löser sig snart för mig ;) 

Måste lära mig att planera bättre.


I helgen så har det stått jobb på schemat och allmänt soffhäng hemma. Det har faktiskt varit väldigt skönt! I lördags så blev det Ms pannkakor till mat efter att han hade bränt min pizza i ugnen. Menmen, jag gråter inte de för hans pannkakor är dom bästa! Så de blev bra i slutändan ändå :)


Igår så skulle jag och Marielle fotat en modell till vårat projektarbete men de ställde vi in pga blåst och tur var väl de när de strax efter började att snöa ganska mycket. Så det blev mys i soffan igår med tills vi åkte hem till Ms pappa och träffade dom. Det var väldigt trevligt och god mat fick vi också. Det var en riktig mysdag igår. 


Idag blir det att åka till läjet med klassen och ta kort. Det ska faktiskt bli riktigt roligt! :)


Hoppas att ni får en bra dag och vecka!

 

Julen är här!

Presentation


Här på bloggen så kommer jag att dela med mig av bilder, sport och lite händelser i mitt liv! Hoppas att ni gillar bloggen!
ENJOY!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards