rmansson

Alla inlägg den 18 december 2012

Av Rebecca Månsson - 18 december 2012 19:06

Känner att en förkylning är på väg åt mitt håll och det är jag mindre glad för! Usch! Kunde de komma mer olägligt än ett par dagar kvar till julafton?! Nej, naturligtvis inte! Typiskt! Men vad ska man göra de är bara att låtsas som att det regnar tills det är över :) Men att va sjuk är ju inte riktigt min grej!


Nu har jag äntligen bara EN enda julklapp kvar att köpa! Gud, vad skönt det känns! Kunde inte varit så mycket gladare just nu. Känner att jag är på gång nu. Har ett par dagar kvar med praktik innan de blir mys fika på fredag med bästa klassen :) Sen så är jag ledig och de ska jag verkligen njuta av. Det kan jag lova! Jag har för gjort mig förtjänt av lite ledighet ;)


Förra veckan så hade vi fotolektion ute i snön vid läjet. Så det kommer upp lite bilder sen på de! Blev faktiskt ganska nöjd med dom :) Dom var vintriga och fina. 


Ha det toppen! 

Presentation


Här på bloggen så kommer jag att dela med mig av bilder, sport och lite händelser i mitt liv! Hoppas att ni gillar bloggen!
ENJOY!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards