rmansson

Alla inlägg den 14 december 2012

Av Rebecca Månsson - 14 december 2012 20:23

Bara för att komma i lite julstämning!

Av Rebecca Månsson - 14 december 2012 13:47

Tänk att det snart bara är en vecka kvar till julafton! Helt galet!
Jag som alltid har varit ute i god tid med att handla julklappar är i år väldigt sent ute känns de som då jag bara har köpte 2 st än så länge!! Me. Som tur är så vet jag i alla fall va jag ska köpa till alla. Så de är ju bra! Det bästa med julen är allt julmys med julmust, skumtomtar, julkalendern, chokladkalender, jamen allt!

Denna veckan har jag haft praktik och oj vad mycket det är att göra nu i juletider! Det är hela tiden något som ska göras, vilket är roligt för då går man i alla fall inte rastlös och dagarna bara flyger förbi.
Igår så hade jag sling kund och det var väldigt roligt att få göra och att man inte bara behöver städa hela tiden ;) Idag kommer mamma och ska göra sig julfin. Får se vad vi hittar på med hennes hår ;)

I helgen så står jobb på schemat och möjligtvis en tripp till ge-kås. Det blir även att städa brors lägenhet då han kommer tillbaka på söndag igen och vill antagligen ha tillbaka lägenheten ;) det blir nog plugg med sen så är de jullov!!!

Ha en toppen helg med en massa julmys!

Presentation


Här på bloggen så kommer jag att dela med mig av bilder, sport och lite händelser i mitt liv! Hoppas att ni gillar bloggen!
ENJOY!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards