rmansson

Alla inlägg den 20 december 2012

Av Rebecca Månsson - 20 december 2012 18:07

Idag så blev jag hem skickad i slutet av dagen utav min praktik för att  jag inte mådde så bra... Typiskt! Men vad ska man göra?! Lika bra att vara hemma och vila upp sig inför helgen. Jag fick även en julklapp av dom. Så snällt! Ska bli väldigt spännande och se vad det är för något men det öppnas inte innan julafton!


Ikväll så kommer min kära syster hem ifrån Paris! Ska bli så kul att få träffa henne igen! Det var ju en evighet sen sist!! Ååh, längtar så efter att få träffa henne! Och på söndag kommer min  andra kära syster hem ifrån Stockholm. Längtar efter henne med eftersom att det var ett par månader sen vi träffades! Då blir det även att klä granen som tradition! Detta kommer att bli en toppen jul det känner jag på mig!


Nähä, nu blir det att krypa ner under täcket och kurera mig med gamla hederliga filmer!


Ha det bra!


P.S Det är bara 4 dagar kvar tills julafton!!

Presentation


Här på bloggen så kommer jag att dela med mig av bilder, sport och lite händelser i mitt liv! Hoppas att ni gillar bloggen!
ENJOY!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards