rmansson

Alla inlägg under december 2012

Av Rebecca Månsson - 3 december 2012 09:34

Hej!


Känns som att det var ett tag sen jag skrev. Har tyvärr inte så mycket tid att lägga på bloggen just nu men men de blir nog snart lite bättre ;) Men här kommer iaf en liten uppdatering!


Sedan sist så har det inte hänt allt för mycket känns det som. 

Förra fredagen så blev de ingen bio utan istället så blev det utgång. Det var en vädigt rolig kväll men mindre roligt dagen efter när man skulle upp och jobba! Men det är en smäll man får ta ibland ;) 

Lördagen blev de en lång dag med jobb och sedan kalas med Ms släkt. Hade riktigt roligt! 


I veckan så har de inte hänt så mycket. Men i torsdags så var de fest då de var 200 dagars! Hur roligt som helst! Men dagen efter var mindre rolig när man inte mådde så bra och när man hittade alla kvitton från kvällen! Men vad spelar de för roll efter en så rolig kväll? :)

I lördags så var jag och M på julmarknad, vilket var hur mysigt som helst! Självklart så fyndade man lite ;) De fick bli 2 armband för mig och kärve & Kolor för pappa. Luciakröning stod även på schemat. De är ju hur mysigt som helst på en julmarknad och vädret var perfekt men dock lite kallt. 

Igår så var de Dopdags för min del och matchdags för M. Vi fick gå upp tidigt för att han skulle till samlingen men halv 8 när hans kompis ringer kanske är lite väl tidigt.. Men kul var de iaf att se han vara bakfull, trött och frusen.


Spännande kan livet vara ibland och dom dagarna får man ta vara på! :D


Ha en bra dag och vecka! 

Presentation


Här på bloggen så kommer jag att dela med mig av bilder, sport och lite händelser i mitt liv! Hoppas att ni gillar bloggen!
ENJOY!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards