rmansson

Alla inlägg den 5 oktober 2012

Av Rebecca Månsson - 5 oktober 2012 16:02

Från blondie till redhead!
Wow, vilken förändring det blev idag! Jag lät min frisör få fria händer och göra vad hon ville och WOW vilket resultat!! Är supernöjd med min nya look! Det känns dock ganska konstigt att se sig själv i spegeln just nu men de går snart över. Detta var verkligen vad jag behövde, en förändring och en ny look! Känns så sjukt bra!
Vad tycker ni?

Kram på er!

Av Rebecca Månsson - 5 oktober 2012 07:48

God morgon alla morgonpigga!


Jag tänkte tipsa eller tipsa & tipsa ni har nog redan hört låten om inte så har ni något att se fram emot!


Dagens låt är "we are young" med FUN. Jag tycker att det är en go låt som får en på bra humör väldigt lätt! De är även en bra pepp låt om man inte mår bra eller för er som ska ut ikväll och festa!


Klicka länken för att komma direkt till låten och börja Tagga inför helgen!

Kram på er!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Här på bloggen så kommer jag att dela med mig av bilder, sport och lite händelser i mitt liv! Hoppas att ni gillar bloggen!
ENJOY!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards