rmansson

Alla inlägg den 11 oktober 2012

Av Rebecca Månsson - 11 oktober 2012 21:29

Hej!


Som utlovat här kommer ett film tips till er!

Idag så rekommenderar jag filmen "Magic Mike", en film så är fylld av ögongodis för oss tjejer! ;) 


Den handlar om Mike som är en manlig strippa. Han försöker att spara ihop pengar så att han kan starta ett möbelföretag. Han är den bästa i branschen. Mike är huvudakten i showen. Han jobbar på många olika jobb på dagen, allt för att få ihop pengarna. En dag så träffar han The Kid som han lär upp till att strippa och tar hand om honom. 


Detta är en film som alla älskar! Den är rolig, romantisk, dramatisk. Ja, men allt man kan önska sig av en film! 


Namn: Magic Mike

Gener: Biografi, Drama & Komedi

Produktions år: 2012

Längd: 110 min

Medverkande: Channing Tatum, Alex Pettyfer, Matt Bomer, Adam Rodrigez, Olivia Munn & Matthew McConaughey.

Info: En manlig strippa lär en ung kille hur amn festar, får tjejer och hur man tjänar lätta pengar.


 

ENJOY!


Kram på er!


Av Rebecca Månsson - 11 oktober 2012 09:00

God Morgon alla!


Igår så var jag, mamma & pappa hos min kusin i Åsa och hälsade på och gosade med Lovis. Det var så roligt och efterlängtat att få äntligen träffa och gosa med lilla Lovis. Lovis är mitt nyaste kusinbarn. Det var så mysigt att hälsa på dem. Lovis var så pytteliten och söt. Hon smälte mitt hjärta och förtrollade mig när jag hade henne hos mig! Tänk att en sådan liten människa kan göra ett så stort intryck på en! Hon var riktigt snäll och söt under tiden vi var där, hon gnällde knappt. Vi var där ca 1,5 tim men de var jätte mysigt och vi hann till och med fika lite. Super mysig onsdag! Längtar tills jag får träffa dem igen!


Nu ska jag ha praktik till 18.00 ikväll och sen har jag HELG för jag är ledig imorgon från skolan! HURRA!

Ikväll så kommer det upp filmtips så håll koll under kvällen ;)


Ha en bra dag!

Kram på er! 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Här på bloggen så kommer jag att dela med mig av bilder, sport och lite händelser i mitt liv! Hoppas att ni gillar bloggen!
ENJOY!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards