rmansson

Alla inlägg den 10 oktober 2012

Av Rebecca Månsson - 10 oktober 2012 13:45

Hejsan Hoppsan! 


Har fått en liten förfrågan om min familj så här kommer lite om dem!


Jag har 4 syskon, 3 systrar och en bror. Vilket betyder att jag är yngst av 5. Bor med mamma och pappa med 2 hundar, Pinglan och Ester. Vi har även 2 katter Siri och Rio, Rio är egentligen min brors katt men vi fick ta honom då han inte fick bo i lägenheten. Vi är en fotbolls familj så det är mycket sport och självklart fotbolls prat! Pappa är lagledare för ett lag och min bror spelar fotobll. Jag och min äldsta syster spelar korpen tillsammans. Så man är ganska engagerad fortfarande i sporten. 

Jag spelar inte "riktig" fotboll längre pga att jag var med om en skidolycka för ca 2 år sedan och sedan dess har jag inte kunnat spela riktigt. Jag opererade mitt knä i sommras och efter operationen så har mitt knä varit mycket bättre och jag har kunnat spela fotboll i korpen. 

Min pappa har i hela sitt liv hållit på med fotboll antingen spelat, tränat eller varit lagledare. Jag tror heller inte att han kommer att sluta med fotbollen i den närmaste framtiden. 

Min bror spelar för fullt och han spelar på mittfältet. Även han har spelat hela sitt liv och vem vet han kanske går helt och hållt i pappas fotspår med fotbollen.


Min mamma och min äldsta syster jobbar som IVA sköterskor på sjukhuset. Min näst äldsta syster bor i Stockholm och jobbar som florist. Min 3:de syster bor i Paris och jobbar på en bagels affär. Pappa och min bror är båda linjemontörer, alltså utomhus elektriker typ. Själv så jobbar jag på ett café på helgerna. 


Vet inte vad mer jag ska skriva men om ni tycker att det saknas något så får ni gärna stlla en fråga eller kommentera :)


Kram på er och ha en bra dag!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Här på bloggen så kommer jag att dela med mig av bilder, sport och lite händelser i mitt liv! Hoppas att ni gillar bloggen!
ENJOY!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards