rmansson

Alla inlägg den 19 oktober 2012

Av Rebecca Månsson - 19 oktober 2012 17:37

Idag när jag kom hem från skolan fick jag dn glad överraskning när de ligger ett handskrivet packet till mig på bordet. Det är mitt Fuck Cancer armband!! Gud, vad glad jag är som har fått hem de! Har längtat efter de. Känns bra att ha de runt sin handled och visa att man är emot cancer. Det är en galet bra känsla! Så jag tycker att ni stödjer organisationen Fuck Cancer och klickar hem ett armband elle varför inte en tröja eller väska?!


Detta har visat sig vara en grymt bra fredag så jag har en känsla av att resten av helgen blir grym!


Ha det toppen!



Gå in och stöd Fuck Cancer på www.ungcancer.se ! Kom ihåg att det är för en bra sak!

Av Rebecca Månsson - 19 oktober 2012 08:28

Hej alla!


Förlåt att jag inte har bloggat så mycket i veckan men det har varit rätt mycket denna veckan. Har haft sjukt mycket läxor i veckan. Det har inte hänt så mycket det senaste. I onsdags så vi sminkade och satte upp håret på några modeller som skulle gå på visning på gymnasiemässan som var i Varberg det var faktiskt ganska roligt. 


Igår hade jag en kund på salong, vilket var väldigt kul. Jag fick göra vad jag ville så de blev en förändring. Hon blev jätte nöjd vilket var väldigt roligt. Igår på lunchen fick jag även köpt ett nytt par byxor eftersom mina andra nyxor hade spruckit. Inte kul eftersom att det var mina favorit byxor. Sen var de bara mys restsen av kvällen. 


Ikväll blir tacos och film mys hemma. Det blir väldigt lugnt eftersom att jag jobbar imorgon och börjar kl 8. Men det är ingen fara för mig eftersom jag inte e så sugen på att festa eller så. Med tanke på att vi slutar halv 5 idag oxå. 

Har nog inte så mycket mer att säga just nu!


Ha en bra dag och helg allihopa!


Nu tar jag helg ledigt så hörs vi på måndag! 



  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Här på bloggen så kommer jag att dela med mig av bilder, sport och lite händelser i mitt liv! Hoppas att ni gillar bloggen!
ENJOY!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards