rmansson

Alla inlägg den 8 oktober 2012

Av Rebecca Månsson - 8 oktober 2012 20:07

Tänk att man kan ha det så lyxigt att man får ha lite fotbollsmys en måndag! Ikväll så spelar ju Varbergs Bois vs. Halmstad BK! Spännande! Just nu leder Bois med 1-0 i halvlek. Heja BOIS! Idag så blev det att kolla på matchen hemma i soffan med mamma och mormor. Mysfaktorn är hög! Hade velat vara på Vallen och tittat live men hade ingen lust att stå ute och frysa idag. Så jag passar på att kombinera fotboll och träning! Man får hyfsat bra motivation faktiskt. Man måste ju göra de bästa av situationen! Det enda negativa är att man längtar tillbaka till tiden då man spelade riktig fotboll och faktiskt hade hyfsat bra konditon! Saknar fotbollen! Men får trösta mig med korpen ;) 


Nu får vi hålla alla tummarna för att Bois ska vinna matchen! Hoppas att det håller i sig! De hade ju gjort hela veckan!


Kommer upp bilder på mina tatueringar lite senare ikväll eftersom att de finns lite önskemål om de ;) Så håll lite utkik på bloggen under kvällen om ni är intresserade! :)


Kram på er så länge!


Av Rebecca Månsson - 8 oktober 2012 09:22

Hej hallå igen alla!

Tog en liten paus i helgen från data och internet så därav att jag inte har bloggat något i helgen! 

Har jobbat i helgen och sen bara chillat eller bara haft mys om ni vill kalla det de. Så kort och gott så har det varit en lugn helg för mig och de behövde jag. Har bara kollat på film och ätit onyttigt. Inte helt fel kan jag ju säga. Man får göra de någon gång då och då. Men nu är de en ny vecka och då blir de äta nyttigt! (fram tills fredag iaf) Nu blir de fokus på skolan oxå då vi har mycket att göra. Lärarna måste ju prata ihop sig eftersom att allt kommer på en och samma gång. Alla prov och inlämningar! Suck!


Imorgon så blir de att följa med en av mina bästa kompisar när hon ska tattuera sig! Ska bli kul att få se någon annan få genomn lida de för en gång ;) Få se de från andra sidan så att säga ;) Hon har dock fått mig sugen på en till så de är inte helt omöjligt att man "råkar" att beställa tid imorgon men vem vet. Det märker vi ju imorgon. Ni får bild och mer info imorgon! 


Ha en super bra dag och vecka alla! 


Kram på er!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Här på bloggen så kommer jag att dela med mig av bilder, sport och lite händelser i mitt liv! Hoppas att ni gillar bloggen!
ENJOY!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards