rmansson

Alla inlägg den 9 oktober 2012

Av Rebecca Månsson - 9 oktober 2012 22:26

God kväll alla där ute!


Idag hade vi likabehandlingsdag i skolan så vi fick sluta tidigt. Vilket alltid är lika skönt! Efter skolan så hängdde jag med min kompis som moraliskt stöd när hon skulle tattuera sig! Det tog ca en timme för henne och jag kan ju säga att jag inte visste att hon va så stark som hon va när hon klämmde sönder min hand ;) Men de va värt de! Ställer gärna upp för mina vänner vad det än gäller. Hon gjorde sin tattuering på foten och upp på vaden. Supersnyggt! Man blev väldigt sugen själv på en till och självklart så blir det en till för min del. 


Själv så beställde jag en tid för mig att göra min tredje och en tid för ifyllning på tisdag på min nyaste. Ska faktiskt bli skönt att fixa till den lite då de har lossnat lite färg. Men de fixar vi till på tisdag! Men de betyder ännu en vecka av att slänga upp foten i handfatet ;) Jag kan ju säga att det är inte är det lättaste när man ör en ovig fotbollsspelare ;) Men de ska jag nog kunna överleva :)


Kram på er!


 

Marielles tattuering!


 

Mina tattueringar! En sitter på handleden och den andra på anklen typ. 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Här på bloggen så kommer jag att dela med mig av bilder, sport och lite händelser i mitt liv! Hoppas att ni gillar bloggen!
ENJOY!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards