rmansson

Direktlänk till inlägg 26 oktober 2012

Opps!

Av Rebecca Månsson - 26 oktober 2012 17:02

Hej igen alla!


Det känns som en evighet sen jag uppdaterade och det är det kanske oxå i blogg världen! Så förlåt mig för att jag inte har varit så aktiv här denna veckan! Men här får ni en liten uppdatering om min vecka!


I tisdags så blev de ingen läxläsning då jag tog tummen ur röven och bytade rum!Är super nöjd med bytet men det känns lite konstigt och inte riktigt som ens egna riktigt än så länge. Men det kanske blir lite bättre när jag har fått byta sängarna nästa vecka! Man kan ju alltid hoppas.

I onsdags så blev det heller inte så mycket läxläsning utan mer pill på rummet och göra mig lite mer hemma där.

Hade kundpass på morgonen i skolan och självklart så tiog det hur lång tid som helst så man missade idrotten som är det bästa som finns. Jag tror till och med att jag hade box/step som är bland det bästa som finns när man har träningsperiod i skolan! Typiskt!


Igår så hade jag praktik och då hade jag 2 kunder en på morgonen och en på eftermiddagen. Vilket gjorde att dagen gick väldigt fort och rolig. Fick klippa och färga. Efter praktiken så blev det att gå på gina kvällen med några kompisar och självklart så fick man med sig 2 plagg hem men som tur var så va dom på rea ;) Blev dock nöjd med dom, vilket är en väldans tur. När jag kom hem så blev det att titta klart på >pelle <svanslös och göra klart min frisör redovisning.


Idag har det varit en väldigt lugn dag vilket har varit väldigt skönt faktiskt! Ikväll blir de att kolla på Bois och sen får man väl se vad kvällen har att erbjuda.


Imorgon blir det jobb som vanligt och efter det så blir det FEEEST! Ska bli sjukt roligt!


Tar helg paus nu efter detta inlägg så uppdaterar jag mer om den troligtvis på måndag.

Förresten nästa vecka så är det HÖSTLOV!!!!


Ha det bra och en sjukt bra & rolig helg!


 

PARTY MODE - ON !

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Rebecca Månsson - 26 mars 2014 22:48

När man är gräsänka för en hel vecka och man är van vid att ha någon hemma hela tiden. Ja, då behöver man fördriva tiden på alla sätt och vis! Än så länge så har jag fördrivit tiden med att jobba och att umgås med vänner. Vilket har varit helt okej ...

Av Rebecca Månsson - 20 mars 2013 13:49

Vi gör verkligen inget annat i skolan än pluggar eller skriver på stora inlämningar. Det suger att gå sista året! Det är hur mycket som helst att göra! Det känns som att alla lärare har sparat allt tills nu! Det är inget kul och man är väldigt skol t...

Av Rebecca Månsson - 13 mars 2013 20:59


  Idag har varit en toppen dag! Kunde inte börjat bättre och kan inte sluta bättre!Började dagen med en sovmorgon med mitt hjärta! Såå mysigt! Sedan bar det av mot tandläkaren för att laga min trasiga tand, och oj vad bra de blev nu kan jag äntlige...

Av Rebecca Månsson - 4 mars 2013 12:36

Lyckan är stor när man äntligen har fått sin studentmössa och inser att det är inte långt kvar nu! Herregud, det är helt sjukt!! Bara 100-dagar kvar!!! STUDENT 2013!!...

Av Rebecca Månsson - 4 mars 2013 10:14

Herregud, trodde aldrig att jag skulle vara sp glad att helgen är slut! Det har varit en hel galen helg som var väldigt händelserik. Väldig roligt helg men skönt att den är slut för jag hade inte orkat en dag till ;) Men nu är det måndag och skola.Id...

Presentation


Här på bloggen så kommer jag att dela med mig av bilder, sport och lite händelser i mitt liv! Hoppas att ni gillar bloggen!
ENJOY!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards